fredag 1. juli 2011

Min dag!

I dag er det slutt på tyve-årene for min del! Jeg kommer fremdeles til å være like barnslig som før, og jeg kommer fremdeles til å syns at brus er bedre enn vin og at smågodt er beste lørdagskos, at det er mye morsommere å ake og base i snøen enn å gå på ski, og at å rote er mye morsommere enn å rydde. Jeg er fortsatt ikke voksen nok til å spise oliven, dressing, fetaost og kaffe, og jeg kommer til å fortsette å kjøpe søte sokker til meg selv i barneavdelingen!


Men noe har jeg da vokst! Jeg har fått øynene opp for interiør, stoff og tapet. Jeg har blitt nogelunde venn med symaskinen og koser meg med å lage egne ting. Jeg fryder meg over å lete i gamle saker på loft og kjeller og står først i køen på loppemarked - det hadde ikke skjedd for noen få år siden :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...