torsdag 23. juni 2011

Litt nytt

På søndag så jeg Designhund sitt innlegg med ting hun hadde funnet på Ellos. Jeg falt pladask for det heklede teppe, og siden jeg hverken klarer eller har tolmodig til å hekle et helt digert teppe var det enkelt og bestille i stedet. Nå er det på plass i nyslitt kurv fra Kid, og med selvsydd hjerte ble det riktig så fint :)


Apropos hjerte, denne helgen står i kjærlighetens tegn - vi skal feire svigermor og svigerfar som har hele 40 års bryllupsdag. Gratulerer :)



God helg til deg som titter innom!

1 kommentar:

  1. Hei du :)

    Gratulerer som vinner av oransje utfordringen inne hos meg! Random.org trakk ut ditt nummer!

    Send meg adressen din og en liten overraskelse vil dukke opp hos deg :)

    idasussanne@live.no

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...