lørdag 1. september 2012

Loppe, loppe, loppe

Første helga i september er det tradisjon tro loppemarked på menighetssenteret her i byen. Alltid like koselig, og alltid de samme gamle som steller i stand. Og jammen har de fine lopper også gitt. Jeg hadde med meg minstemann i dag, så for å bevare husfreden valgte jeg å hoppe over leting i stoffhaugen. Hvor morsomt er vel det for en treåring.

Men vi fant masse annet fint!

Jeg fant broren til kjølebagen jeg kjøpte i fjor. 
Denne herligheten av en koffert er bare sinnsyk i farger og mønster!

En nostalgisk barneleke. "Den er til babyen" sier Mathias.


Men det er stor stas å "ringe" til pappa for det. 
"Jeg skal bare passe på den til babyen kommer". Søtnosen.


En god haug bøker! Noen av de med skikkelige retro tegninger.


Også vesker da, som jeg alltid kjøper. Den store er ikke så pratisk, men tenkte den kunne egne seg som oppbevaring av barnetegninger. Det blir det jo en del av ser jeg.

Slenger også med et par bilder av stoffhaugen fra forrige loppemarked som jeg helt glemte å blogge om.


En fiiiin lørdag med andre ord!


4 kommentarer:

  1. du var der du også ja..så at den søte hottentotten hadde funnet mye fint også! Jeg er jo helt fjern om dagen, får ikke med meg slikt. Mulig de var like dårlige til å annonsere som sist? …æsj! Ja ja, har jo verken tid til å sy, eller plass til mer saker. Men skulle gjerne tatt en titt altså - next time:)

    SvarSlett
  2. Gøy å se hva du fikk med deg! Fine ting altså:)

    SvarSlett
  3. Masse flott du har funnet :)
    Koselig med loppis.
    Ha en fin fin dag
    KLem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...