søndag 5. august 2012

Tilbake til hverdagen

Fire uker ferie er over, og i morgen begynner hverdagen igjen. Litt trist og litt godt på en gang. Vi trenger vel alle å komme i rutine igjen, og minstemann trenger å begynne å spise brødskiver til lunsj igjen.

På ny avdeling i nyoppusset barnehage blir det stas å leke, og vår lille gutt skal begynne på stor avdeling. Her skal det hviles på madrasser på gulvet og vi har fått beskjed om å ta med strandmadrasser. Men huttetu, har noen en fin strandmadrass å vise meg? Etter å ha lett meg gjennom den ene stygge madrassen etter den andre, har jeg nå sydd nytt trekk til en jeg fant. Nå blir det ihvertfall litt hyggeligere å sove på gulvet.

 Stoff og strykemerke fra Stoff & Stil




Slik så herligheten ut før nytt trekk


En sommer uten kreative krumspring og uten blogging gjør at jeg føler meg litt rusten her gitt. Nå er det på tide å få sparket igang både kropp og hode.


3 kommentarer:

  1. Den strandmadrassen var jo kul i utgangspunktet!! Så nesten litt retro ut, synes jeg! Vent til du får se den herligheten jeg fant! Er fortsatt ikke motivert for å sy det trekket..blæh...
    God første jobbedag i morra:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe den hadde kanskje vært kul om ikke tre andre som hadde samme madrassen ;) lykke til i barnehagen i dag!

      Slett
  2. Meget kreativ idé, jeg elsker det. Ser store, måske skulle jeg også prøve at gøre næste.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...