lørdag 28. april 2012

Lopper på landet

I dag morges satte jeg med i bilen og kjøre laaangt ut på landet for sesongens første loppis! Det var ikke alt for stort, men jeg ser nå at jeg fikk jo med meg en god slump lopper allikevel. Morsomt å være eneste "retroleter", da får man liksom med seg det som er!


To nye Cathrineholm kjeler ble mine.



Fem friske Staffordshire kopper sto å ventet på meg sammen med en ny godiskrukke.



Fineste skinnveksa og broderte duker.


Bittelitt stoff og litt leker til minstemann.


Og en søt, liten, trist hund.

Dette må kalles en god start på dagen!

Resten av helgen skal brukes ute, vi bygger nemlig ny veranda! Flinke mannen snekrer og jeg beiser :) Gleder meg til å vise den frem om en stund, tror det blir knallbra.


3 kommentarer:

  1. Fiiiine ting:) Mine favoritter var sengetøyet og skinnveska!
    Definitivt verdt turen, eller hva? :)

    SvarSlett
  2. OI! Det får'n si!! Jammen fikk du retroshoppa!
    så luxus å være alene om kuppene da…
    må vel være årets kupp dette…var sikkert ikke dyre på CH heller på landet.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...