tirsdag 3. mai 2011

Glimt fra barnerom

Her kommer et lite bilderas fra detaljer på rommet til lillegutt. For tiden har jeg store planer om litt forandring her, stikkord er tapet, nygammel seng og gardiner...


Egenproduserte plakater i ramme. Jeg er litt fagskadet og elsker tall og bokstaver!




Bokstaver er kuttet ut i mdf og malt. Enkel pynt som kan flyttes, stables og lekes med.



Wallstickerene har fått hard medfart. Det er en liten pjokk som har skjønt at dette er klistremerker som kan pirkes av! Til nå har en bambi, en god del gress og et tre gått føyken! Reven har jeg fortvilet forsøkt å sette sammen igjen. Uff og huff! Jeg må forte meg å forevige de som er igjen.

3 kommentarer:

  1. Så spennende:) Hva slags tapet?

    SvarSlett
  2. Klarer ikke helt å bestemme meg for tapeten. Det står hovedsakling mellom Marionette eller Tiny Train fra Ferm Living, men jeg er åpen for forslag. Må se de live før jeg bestemmer meg :)

    SvarSlett
  3. Så fint dette var! Mange søte detaljer i fiiine farger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...