mandag 25. juli 2011

Stolt

I kveld er jeg stolt - stolt over å bo i landet mitt og byen min. Jeg er stolt over lederne av landet vårt som maner opp til samhold, kjærlighet og demokrati. Jeg er stolt over byen min som lager fakkeltog som er like langt som 17. mai toget. Det er nok en trist dag, men allikevel er det er fint å se så mange mennesker som samles sammen, som tenner lys sammen, som er stille sammen, som gråter sammen og som synger sammen.



I kveld er jeg litt mer takknemlig over livet. Jeg setter enda mer pris på vennene og familen rundt meg. Lillegutt får en ekstra god nattaklem, og jeg sitter ved senga litt lenger for å forsikre meg om at han sover godt og drømmer fredlige drømmer.

De siste dagene har vi lært at livet er skjørt - ta vare på hverandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...