søndag 3. juli 2011

Endelig pallesofa!

Sommeren lar vente på seg, og det har ikke blitt mange anledninger til slaraffenliv på verandaen. Men nå er ihvertfall pallesofaen på plass. Har hatt lyst på dette lenge, lenge før det hele ble en klisje (!). Så selv om jeg langt i fra er den første og denne heller ikke er spesielt orginal, viser jeg den frem fordet.




For å slippe å dra alt inn hver kveld har jeg trukket en madrass med voksduk sånn at den kan ligge ut i regnvær som det er tildels mye av om dagen.



Jeg har sydd puter for første gang, og gjorde det ikke enklere for meg selv enn at jeg valgte skjult glidelås! Men men denne geniale oppskriften fra Supersnella gikk det veldig greit. Stoffene er noe loppefunn og noe stoff&stil.




Nå bør sommeren komme sånn at jeg kan kose meg ute i putehaugen med en god bok og jordbær!

5 kommentarer:

  1. Pallesofaer er en slager, har jeg skjønt, ja.... Din ble jo flott! Og grattis så mye med vel overstått! Du er jo bare ungdommen!

    SvarSlett
  2. Synes den var kjempe fin jeg :D

    SvarSlett
  3. Kjempe fin! Kan jeg spør hvor du kjøpte madrassen? Holder på å lage min egen pallesofa nå. :D

    SvarSlett
  4. Madrassen har jeg kjøpt på Jysk, billig og helt grei :) Voksduken er bare pakket rundt og festet med gaffateip på baksiden!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...