onsdag 31. oktober 2012

Prøvepose

For en stund siden kjøpte jeg bilsetepose til baby i magen, tenkte det kunne være en smart ting å ha til et februarbarn. Typisk meg så fikk jeg selvfølgelig lyst til å prøve å sy en slik selv - det kan da umulig være så vanskelig! Flere timer og en god del fy-ord senere har det blitt en pose faktisk, og jeg syns ikke den ble så værst heller gitt.



Den har polarfleece i ytterstoff, et gammelt retro flanellaken inni og fyllet er en sommerdyne. Glidelås til lukking og mulighet for å snøre igjen i toppen. Nå skal mønsteret finpusses og jeg skal finne en lur måte å lage selehull på, så kanskje det blir flere slike poser! Utfordringen med selehullene er at det hele blir ganske tykt så jeg får den omtrent ikke inn under foten på symaskinen.



Fineste knerten til Sissel har vært prøvedukke for denne første posen 
og jammen passet den helt perfekt, både i bilsete og til gutten ;)


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...