mandag 24. september 2012

Vakkert, vakkert, vakkert!

Jeg skal ikke skryte på meg mange fjellturer, og jeg er heller ikke den som tar med meg mann og barn ut i skogen hver søndag. Men i helgen ble jeg med på jentetur til Hallingskarvet og Raggsteindalen Høyfjellsstue. Og jeg må si, at vakker natur skulle slå meg i bakken på den måten hadde jeg aldri trodd. Makan til flott vær, fantastiske farger og frodig natur skal man lete lenge etter. Når man da på toppen av det hele har med seg de besteste venninner kan ikke helgen bli mer perfekt.





 Nå sitter jeg her litt kry over å ha orket å gå tur i tre dager og kommet meg opp på topper formen min skulle tilsi at jeg ikke skulle orke - med en liten kul på magen.


Tusen takk for en flott tur jenter! 

Men en ting må jeg skuffe dere med altså, lillebror i magen skal ikke hete Raggstein Johnsen ;)



2 kommentarer:

  1. Og takk og lov for det!! ;)
    Kjempe fine bilder! Har snakka med både Randi og Kathrine og hørt om turen deres:) De har skrytt fælt av deg! :)
    Ha en fin uke! Jeg har store planer om å komme en snartur innom deg en av ettermiddagene!

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Ååå så fine bilder:) Takk for en kjempe koselig tur!!Var akkaurat så fint som man ser på bildene:)Hvaa ikke Raggstein... kan jeg ikke skjønne;)slikt et unikt og stødig navn skal en lete lenge etter;)klems Randi Pandi :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...