søndag 29. januar 2012

Helgens produksjon

Jeg fikk litt dilla når jeg begynte å lage knapp-øredobber, så her ser dere resultatet med blomster også. Slike blomster-dobber har jeg ønsket meg lenge, men ikke funnet det i noen butikker. Så etter litt googling bestilte jeg opp en liten haug med nydelige resinblomster fra Danmark, og de var virkelig like skjønne som i nettbutikken. Nå har jeg sitter og limt og limt på bakdeler, og funnet ut at dette er perfekt hobby når man har knapt med tid på kveldene.









Jeg bestilte i størrelsene 9, 11 og 13 mm, 11 mm er akkurat den størrelsen jeg er ute etter, noe større syns jeg blir for volsomt. 

Det er begrenset hvor mange jeg trenger selv så kanskje noen søte venner får en liten gave snart :)


2 kommentarer:

  1. Hei!

    Litt av en produksjon du har hatt. Når man først er i gang så går det vel unna :)

    Hyggelig å titte innom bloggen din.
    Ha en koslig søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelige!!

    Ja her har du litt å velge i:)

    Flott blogg!!

    Nyt søndagen,,,,

    Klem Linda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...