søndag 19. juni 2011

Jeg klarte det!

Mitt første tapetprosjekt! Etter tre forsøk ble jeg endelig fornøyd med skuffene på nattbordet. Ikke ante jeg at det skulle være så vanskelig å få det pent rundt håndtaket, og jeg hadde ihvertfall ikke trodd at det måtte nesten med en meter tapet til alle forsøkene! Jaja, godt tapeten var gratis da, den er nemlig bestilt gjennom Måleributiken. Nattbordet er loppefunn og kostet meg 40 kr og malingen hadde jeg fra før.




På dette førbilde ser kanskje nattbordet veldig lite ut, men det er nok heller katten som er veeeldig stor ;)



Minstemann reiste på sommerferie med alle søskenbarna og bestemor og bestefar i dag. Måtte de kose seg glugg ihjel der nede på sørlandet med kos, is og båtliv - mens vi skal prøve å benytte uken til å få gjort mest mulig i huset. Beising utvendig står på planen, men med med en værmelding som bare sier regn, regn, regn, får vi se om vi ikke må gjøre andre prosjekter.

4 kommentarer:

  1. Hehe for en stor, gooood pus :D Nattbordet ble kjempe fint :) Skal sjekke ut den måleributikken :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint ble det:) Godt jobba!

    SvarSlett
  3. Suuperfint! Har den tapeten i rosa (tapetprøve), og den er så nydelig<3

    SvarSlett
  4. Så fiin kommode, flott blogg du har også! Klem Mona

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...